torsdag 15 maj 2008

Ett tvilling- / syskonrum


Det här häftiga, färgglada rummet hittade jag hos inredningsdesignern Nathan Egans hemsida. Tycker färgerna är underbara. Liknande hyllor finns ju på Ikea (Lack) så det borde vara ganska lätt att efterlikna tycker jag! Kanske inte så mycket New Englandstil över det här, men jag misstänker att mina grabbar kommmer gilla detta skarp när de blir lite större.

I found this cool, colourful room on the interior designer Nathan Egans website. I like these colours very much. Similar shelfs are available at IKEA (Lack) so it should be pretty easy to copy the look, or?

10 kommentarer:

Taklyftet sa...

Snyggt barn rum.
Jag gillar helt klart badrums möbel i förra inlägget och kommer helt klart sno det som inspiration till våran nya toa på övervåningen. Hoppas det är ok.
Kram Jenny

ColonialEast sa...

Håller med - jättehärligt pojkrum! KRAM!!

Mrs M sa...

Jättebra inspiration! Gillar dina badrumsinlägg också...
Ha det bäst!
Kram/ Mimmi

sand mellan tårna sa...

Absolut jättefint barnrum, man måste ibland hålla isär barnrummen med vad man själv gillar i inredning och leksaker. Än så länge är min son bara dryga året, så jag bestämmer åt honom, och vad jag myser av det..... inne hos dottern kommer alla möjlig a skapelser i forma v toarullar och glitter som hon ställer i fönstret, , bara att nicka och säga, sååå fint du gjort gumman!

ha en fortsatt trevlig helg!
Kram L

Galleri Hönshuset sa...

Häftigt barnrum. Det skulle jag o min tvillingsyrra haft när vi var små! Vilka fina bilder du hittar på alla dessa badrum. Bra jobbat!;). ha det gott. Pirre

sand mellan tårna sa...

hihi, skönt att höra tt inte bara jag måste ha toarullar i fönstrena.....

Kram L

Sjöboden sa...

Ja, blir ju bara hur glad som helst om du länkar. Gillar din blogg mä!!
kram C

yanmaneee sa...

nike air max 2019
retro jordans
moncler coat
longchamp handbags
birkin bag
nike air vapormax
christian louboutin outlet
kd 12 shoes
steph curry shoes
air jordan

Unknown sa...

check out here replica louis vuitton bags check my reference best replica designer visit this web-site Louis Vuitton replica Bags

Anonym sa...

home Source find out here dolabuy hermes Read Full Article have a peek at this web-site