söndag 10 augusti 2008

Var är du - IKEA katalog?






Foto: Ikea
.
Åh, vad jag längtar efter nya IKEA-katalogen. Har hittat den på den amerikanska hemsidan, där den finns utlagd i sin helhet, dock med priser i US-dollar såklart...
Finns en hel del för oss New Englandfrälsta faktiskt. En hel del nytt och fräscht med mycket i färger som svart, vitt och grått.
Ja, det blir att ge sig till tåls tills den dimper ner i min brevlåda här i min gudsförgätna håla...
.
I am so much awaiting the new IKEA catalogue. I found it on the american website so I have been looking around. There is some things for us New England freaks to find. Lot of new stuff also in colours like white, grey and black.
Well, well it's just to wait for the catalogue. Perhaps it will be in my mailbox too soooooon!!!!

3 kommentarer:

All Things Blue sa...

Det glæder jeg mig til - må straks se!

ANETTESHUS.COM sa...

Gleder meg jeg også! Kommer sikkert til å bruke laaang tid på å kose meg med den nye katalogen ... håper den er inspirerende og flott!

Klem

Nettan sa...

Kan inte säga annat än att jag håller med dig! Längtar tills katalogen kommer, men det brukar ju vara nu i augusti!