fredag 7 november 2008

Julpyssel / Snösticka

Foto: BHG

Har precis kommit hem från 3 dagars tjänsteresa i Prag. För en gångs skull så fick jag lite möjlighet till liten egentid, så jag hann med en liten shoppingtur och lite sightseeing i Prag. Det var verkligen en jättemysig stad med oerhört vackra byggnader och sevärdheter. Prisläget har sakta men säkert stigit, så det är inte alls så billigt som det var tidigare. Men det fanns ändå en del fynd. T.ex så hade Marks & Spencer en butik där, fylld med julsaker, vilket jag inte kunde låta bli att köpa lite av. Såg Karlsbron och Orlovsklockan...2 måsten. Jättekul verkligen, men samtidigt skönt att vara hemma hos mina älskade barn igen!
.
Riktigt gulligt julpyssel för barnen hittade jag på Better Homes & Garden. Den här relativt enkla snögubben gör man av flirtkulor och en linjal. Samtidigt som den är rätt söt, så kan man ju faktiskt ha lite användning av barnens pyssel!
Skall försöka beställa lite grejor på Panduro och försöka genomföra liiite julpyssel för första gången. Har liksom inte varit aktuellt tidigare....skall bli riktigt mysigt!