onsdag 7 januari 2009

Lägesrapport & Gott Nytt År!!

Hoppas allt är bra med er alla! Här har det varit ok, men vi har i princip varit sjuka hela julledigheten, så så mycket avkoppling blev det inte direkt. Två av mina barn har haft öroninflammation. Satt på jouren med E på julaftons morgon...inte direkt myspys som hade tänkt sig...stackars tös!
Sen på annandagen fick jag själv så fruktansvärt ont i magen och när dessutom febern steg, så åkte jag in till akuten. Fick där riktiga kramper i magen och när blodtrycket sjönk som en sten, så fanns inget annat att göra än att bli inlagd. Doktorerna tror att det har varit en släng av gallsten igen. Opererade bort gallblåsan 2005, men tydligen så kan man få anfall i alla fall.
Nu är jag dock på benen igen och idag jobbade jag första dagen.
Hemma så har vi börjat komma i ordning så smått. Dagen innan julafton flyttade vi in i vårt "nya" vardagsrum. Platt-tv:n var det första som monterades. Har inte orkat ta några bilder på länge nu, men jag skall försöka fixa detta. Nu återstår i princip bara lite golvlister, garderober i sovrummet och lite eldragning. Sen är det KLART!!! Fattar knappt att det är sant!

Inga kommentarer: