måndag 6 april 2009

Härliga barnrum!


Foto: Kids Factory

Foto: Kids Factory

Foto: Kids Factory

Helgen är över. Vilket väder vi har haft. Vi har grejat mycket ute i trädgården och gjort rabatterna vårfina. Vilken skillnad det blir när alla löv, nedfallna björkkvistar m.m kommer bort. Nu ser man bara de små krokusarna och snödropparna som jag har ALLDELES för lite av.
Hittade de här fina bilderna på holländska Kids Factory. Älskar möblerna och inredningen. För er som har barn kan verkligen rekommendera att kika på denna sida!!

2 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Jag har varit in dit och kikat någon gång och visst är det en inspirationskälla! Önskar bara att mina barn kunde hålla sådan ordning på sitt rum :)

GLAD PÅSK!

Anna sa...

Hej!
Jag vill bara säga att du har en underbar blogg med massor av inspirerande bilder ! Jag kommer att kika in hos dig ofta !
Ha det så bra !
Hälsningar Anna
www.anisis.blogg.se