onsdag 26 november 2008

Snygg och städad hall!!




Foto: Sköna Hem
Hittade de här fina bilderna i Sköna Hem på en fin hall som rymmer föräldrar, 4 barn och en hund. Massor av praktisk förvaring. Gillar verkligen den platsbyggda bänken med stora lådor under, där man enkelt kan förvara de 100 mössor, vantar, yllesockar, dockkläder, cykelhjälmar och allt annat som skall rymmas i en barnfamiljs hall...
Även om jag helst skulle kombinera med en skjutdörrgarderob så tycker jag att lösningen i tidningen var praktisk. Annars tycker jag ibland att vissa hallbilder mest är en uppvisning i ordning och reda och jag FATTAR inte hur man kan hålla en superordning i hallen där ungarna dräller in, alla har ett par skor var osv...
.
I found this nice picture in the Sköna Hem magazine. This mudroom takes care of all 100 caps, shoes, gloves etc that comes together with a big family. Obviously there are parents, 4 children and a dog in the family that owns this hallway.
I like the built-in seats with big drawers underneath. How much couldn't be stored under there? Sometimes, when you see pictures from other peoples hallways especially in magazines, they are showing a super-tidy room without no clothes. I can't see how we possibly could get there in our family. This hall was practical and nice looking. I would have prefered a big cupboard to to store all big clothes (winter clothes).

5 kommentarer:

Maria sa...

Hej Kia, jag håller med om att det är svårt att hålla snyggt och ordning i hallar. Jag har "bara" en tonåring hemma och det räcker för kaos. Jag kan tänka mig hur det är hos er!!!

Fina inspirations bilder har du lagt ut iaf. Jag är mitt inne i min hall nu. Jag har inte riktigt vetat hur jag skall göra där, men nu när jag fått tips och ideer från bloggvänner tror jag bestämt att jag är på G;) Visar givetvis resultatet när det är färdigt.

Kramar Maria

Maria sa...

Men åhhhhhh, vilken fin bänk du nosat fram åt mig! Och du har alldeles rätt, den skulle passa perfekt i min hall! Tyvärr passar den inte min plånbok just nu:( Det finns tusen saker på vill ha listan. Nu finns det tusen och en saker på listan;)

Tack för tipset, hoppas de har den när jag betat av min lista;)

Kramar Maria

sand mellan tårna sa...

hej...

Jättefin hall.... här var det länge sedan jag var.... har blivit så slö på att besöka andra bloggar. lallar mest omkring i min egen...

Jag har en tävling på gång hos mig, kanske kan vara något till din äldsta dotter....

http://sandmellantarna.blogspot.com/2008/11/tvling.html

Kram L

yanmaneee sa...

kyrie 3
nike air max 2018
christian louboutin outlet
christian louboutin shoes
supreme clothing
yeezy
yeezy boost 350 v2
yeezy boost
nike react
jordan retro

thethe sa...

f9j88c6y19 i1c11y9w26 m1q75p7f51 v8k88o3e80 i5g06l2y55 y0g85d7s72